top of page

Annulaties

Hieronder vindt u ons annuleringsbeleid

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Als u uw reservering annuleert meer dan 3 voor uw aankomstdatum, brengen wij geen annuleringskosten in rekening en zullen wij uw aanbetaling of betaling volledig terugbetalen.

​

  • Als u uw reservering annuleert tussen 1 en 2 voor uw aankomstdatum, brengen wij 1 nacht van het totale bedrag van uw reservering in rekening als annuleringskosten.

​

  • Als u uw reservering annuleert minder dan 0 dagen voor uw aankomstdatum of als u niet komt opdagen, brengen wij het volledige bedrag van uw reservering in rekening als annuleringskosten. (Groep reservaties worden moeten 2 weken van tevoren geannuleerd worden. Anders brengen wij het volledige bedrag van uw reservering in rekening als annuleringskosten.

    Let op: voor bepaalde tarieven, zoals niet-restitueerbare tarieven, gelden afwijkende annuleringsvoorwaarden. Raadpleeg uw bevestigingsmail of neem contact op met ons als u vragen heeft over de annuleringsvoorwaarden van uw reservering.

​

Wij hopen dat u begrijpt dat wij ons annuleringsbeleid hebben opgesteld om ons te helpen onze kamers te beheren en onze beschikbaarheid te optimaliseren. Bedankt voor uw begrip en we hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in ons hotel.

​

Mocht u vragen hebben over ons annuleringsbeleid, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@ingredi.be. Wij helpen u graag verder.

Contact

Kloosterstraat 10, 3960 Bree, Belgium

+32 (0)89 84 45 44

bottom of page